Dykning logo Dykning

Mødestedet for dykkere...

Dykningens dag 2010 - Day Of Diving

Sæsonstart for dykning
Indlægget har 22 svar | 863 visninger | 6 der abonnerer på svar
« første < forrige 1 2 3 næste > sidste »
  • Profile image
    Padi Advanced Open Water

Michael Larsen skrev den 14. november 2009 kl. 15:10:26 | IP-adresse er gemt

Dykningens dag markerer starten på sæsonen for dykning i Danmark. Der arrangeres dykning over hele landet hos stort set alle dykkerbutikker og klubber. Dykningens dag bruges til at gøre opmærksom på dykning og de mange fantastiske oplevelser man kan få med dykning.

Se mere på DYKs hjemmeside: http://www.dyk.net/dykningensdag/

Dykningens dag falder i år den 29. Maj

Vi glæder os til at være med...

Michael Larsen ændrede indlæg for 6 måneder og 3 uger siden

Dyka - for alle der deler det fede i interessen for dykning.

Vi giver dig en bedre dykkeroplevelse...

• Profile image

Line Jensen svarede den 22. november 2009 kl. 00:25:27 | IP-adresse er gemt

Pæn lille spotside Dyka har fået bygget omkring dette arrangement.

http://microsites.dyka.dk/dykningens-dag/

• Profile image
    Padi Advanced Open Water

Michael Larsen svarede den 30. november 2009 kl. 22:01:59 | IP-adresse er gemt

Tak Line for de pæne ord.

Vi gør vores bedste for at hjælpe alle i dykningens verden med at offentlig gøre deres dykkerarrangementer. Så hvis du har eller kender nogen der afholder nogle arrangementer relateret til dykning, så skriv endelig til os.

• Profile image

Line Jensen svarede den 02. december 2009 kl. 22:34:51 | IP-adresse er gemt

Det skal jeg huske... Hvis man kender til noget skal man så skrive det her http://dyka.dk/dykning/ ?

Line Jensen ændrede indlæg for 7 måneder og 4 uger siden
  • Profile image
    Padi Advanced Open Water

Michael Larsen svarede den 03. december 2009 kl. 20:49:41 | IP-adresse er gemt

Det vil være super fint. Du kan også sende det til supporten http://dyka.dk/kontakt/support/, de er også rigtig glade for at hjælpe med den slags.

Michael Larsen ændrede indlæg for 7 måneder og 4 uger siden

• Profile image

Line Jensen svarede den 10. december 2009 kl. 08:16:41 | IP-adresse er gemt

Det skal jeg da så bare lige huske... Det kunne da godt være at der dukker nogle ture op i løbet af sommersæsonen... og hvis man så kan få en masse andre dykkere med i stedet for at det kun bliver en lille gruppe på 2-4 personer, så er det jo bare super dejligt.

• Profile image
    Padi Open Water Diver

Troels Larsen svarede den 19. december 2009 kl. 17:32:17 | IP-adresse er gemt

Hvis du finder på nogle ture, så vil jeg i hvert fald gerne med...

• Profile image
    Padi Advanced

Maria Jespersen svarede den 26. december 2009 kl. 13:13:03 | IP-adresse er gemt

Ja, jeg kan da også godt finde på at hoppe på nogle af de ture du finder på. Tror jeg så småt skal til at udforske lidt rundt omkring i DK. Man hører at der bl.a. skulle være en del vrag på relativt lavt vand...

• Profile image
    Padi Open Water Diver

Troels Larsen svarede den 27. december 2009 kl. 22:28:26 | IP-adresse er gemt

Ja, jeg vil også gerne med på nogle vragdyk. Det er også noget med at der ligger et vrag ved Espergærde, eller er jeg helt ved siden af?

• Profile image

Peter Jensen svarede den 03. januar 2010 kl. 01:37:12 | IP-adresse er gemt

Jo der ligger skam et vrag der også. Det er det berømte PADI vrag. Mange nordsjællandske dykkerbutikker bruger det i deres Advance Open Water kurser.

« første < forrige 1 2 3 næste > sidste »

Der er lige nu 131 dyklinger online

Dyka lige nu:

Dyka har lige nu indfanget 84 dyklinger.
Sig hej til vores nyeste medlem: cindy

Dykning er en farlig sport, vi anbefaler at man dykker med anerkendte dykkeklubber og altid dykker efter hvad din uddannelse kvalificerer dig til. Vi forsøger i så vidt udstrækning som muligt at holde alt indhold på dette site opdateret. Grundet indholdets natur og indsamlig fra anden part kan vi ikke være sikre på at det altid til tilfældet. Dyka kan ikke holdes ansvarlig for fejl eller mangler på dette site eller for handlinger du måtte foretage efter at have læst dig til det her. Hvis du finder fejl på sitet, opfordrer vi dig til at melde det til os, og vi vil snarest muligt rette dem.

Copyright © 2009-2010 DYKA (dyka.dk)