Lige for at byde ind med en ekstra ting. Ikke så langt derfra ligger også hullet i muren, som også er ganske yndet sted at dykke.
Som Peter er inde på, så er det rigtigt at der ligger det kendte PADI vrag ud of Espergærde. Det er meget anvendt og derved også meget besøgt. Jeg har ikke været der længe, så jeg kan ikke sige med sikker hvilken stand det er i. Forhåbentlig er der stadig en masse at se. Ellers kan jeg anbefale langeland. Hele vejen rundt om ligger der vrag, så det er nærmest bare at vælge.
Det kunne da være at man skulle prøve noget af det der vragdykning til sommer, det lyder ganske interessant. Men er der noget værd at se på i lille Danmark, eller skal man prøve noget mere eksotisk?
Starter sæsonen først sidst i maj??? Synes ellers vi havde et fint dyk i søndags efter vi fik savet hul i isen!?
Take nothing but photos!
Leave nothing but bubbles!
Kill nothing but time!
Starter sæsonen først midt i maj!? Synes ellers vi havde et fint dyk i søndags efter vi fik hul på isen!?
Der er billeder her: http://www.facebook.com/album.php?aid=142289&id=822232883&l=8b8d944495
Take nothing but photos!
Kill nothing but time!
Hehe, lækkert Lasse. Fik i istapper med op fra bunden?
Hvordan var det? for mig at se så det ret så koldt ud..
Men ja, de officielle datoer er i maj.
Beklager min dobbeltpost! Der kom ikke rigtigt noget frem herinde efter jeg havde postet det første indlæg!?
Men det var et rigtigt fedt dyk, og skal afsted igen på lørdag! Det er ikke koldt, men kræver en god og varm underdragt. Dykker i en Weezel Extreem med en Santi Espace udenover - det kan klart anbefales! Frøs kun lidt på fingerne og kunne sagtens ha' været under en times tid!
Take nothing but photos!
Kill nothing but time!
Heh, det minder mig om et dyk i sommers, hvor jeg partout skulle lege viking. Så det var uden hætte og handsker, hvilket normalt ikke er noget problem. Bortset fra når man møder et springlag og temperaturen pludselig dropper til 8-10 grader... så er det sgu koldt.
brr... det ser koldt ud!!! det er vist ikke noget for mig det der...
Pjat Maria! Dog vil jeg ikke anbefale det i en våddragt!
Take nothing but photos!
Kill nothing but time!
Dyka har lige nu indfanget 84 dyklinger.
Sig hej til vores nyeste medlem: cindy
Dykning er en farlig sport, vi anbefaler at man dykker med anerkendte dykkeklubber og altid dykker efter hvad din uddannelse kvalificerer dig til. Vi forsøger i så vidt udstrækning som muligt at holde alt indhold på dette site opdateret. Grundet indholdets natur og indsamlig fra anden part kan vi ikke være sikre på at det altid til tilfældet. Dyka kan ikke holdes ansvarlig for fejl eller mangler på dette site eller for handlinger du måtte foretage efter at have læst dig til det her. Hvis du finder fejl på sitet, opfordrer vi dig til at melde det til os, og vi vil snarest muligt rette dem.
Copyright © 2009-2010 DYKA (dyka.dk)