Dykning logo Dykning

Mødestedet for dykkere...

Dykningens dag 2010 - Day Of Diving

Sæsonstart for dykning
Indlægget har 22 svar | 863 visninger | 6 der abonnerer på svar
« første < forrige 1 2 3 næste > sidste »
  • Profile image
    Padi Advanced

Maria Jespersen svarede den 24. januar 2010 kl. 18:03:47 | IP-adresse er gemt

Alt for koldt, siger jeg bare...

• Profile image
    Padi Advanced Open Water

Michael Larsen svarede den 30. januar 2010 kl. 14:24:08 | IP-adresse er gemt

Nok også lidt for koldt for mit vedkommende... tror bare at jeg indtil videre nøjes med de 11-12 grader på ansigtet.

Kunne man egentlig ikke bruge en fullface maske til isdykning?

Dyka - for alle der deler det fede i interessen for dykning.

Vi giver dig en bedre dykkeroplevelse...

• Profile image
    PADI AOWD, IANTD Basic Nitrox mv.

Lasse Thorsted svarede den 31. januar 2010 kl. 09:47:38 | IP-adresse er gemt

Det kunne man vel sagtens. Dog kan jeg ikke lide at dykke med fullfacemaske, da jeg synes det er ubehagelige at der er så meget opdrift i masken. Så hellere en hætte der ligner en elefanthue. Men jeg synes altså ikke rigtigt man mærker kulden i ansigtet.

Take nothing but photos!

Leave nothing but bubbles!

Kill nothing but time!

« første < forrige 1 2 3 næste > sidste »

Der er lige nu 131 dyklinger online

Dyka lige nu:

Dyka har lige nu indfanget 84 dyklinger.
Sig hej til vores nyeste medlem: cindy

Dykning er en farlig sport, vi anbefaler at man dykker med anerkendte dykkeklubber og altid dykker efter hvad din uddannelse kvalificerer dig til. Vi forsøger i så vidt udstrækning som muligt at holde alt indhold på dette site opdateret. Grundet indholdets natur og indsamlig fra anden part kan vi ikke være sikre på at det altid til tilfældet. Dyka kan ikke holdes ansvarlig for fejl eller mangler på dette site eller for handlinger du måtte foretage efter at have læst dig til det her. Hvis du finder fejl på sitet, opfordrer vi dig til at melde det til os, og vi vil snarest muligt rette dem.

Copyright © 2009-2010 DYKA (dyka.dk)